New around here!

Discussion in 'Who Are You?' started by GabeyFBaby, Jun 14, 2017.

  1. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    I'm a 28/m from US been playing gta since it was released, but i've mostly played solo except for finding a few people to run criminal mastermind and stuff with a few years back. I've just cleared my list of a lot of people who added but i havent played with them for the past year and seeing if I run into people who would like to trade runs on mc work and bunker stuff! I also make a few little gta montages on youtube every now and then. I also play on the playstation 4.
  2. Hellsmercenary

    Hellsmercenary Undefeated writer

    Messages:
    2,195
    Likes Received:
    1,080
    Trophy Points:
    9,200
    Welcome to the site. You can find just about anything you want here as far as social networking goes. Except midget stripper role playing crews. I haven't seen one of those yet
    TheKillerCRKS likes this.
  3. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    there is first time for everything, right?
  4. Hellsmercenary

    Hellsmercenary Undefeated writer

    Messages:
    2,195
    Likes Received:
    1,080
    Trophy Points:
    9,200
    Absolutely, it's not too late lol. But if you know what you're looking for you'll likely find it.
  5. Josh8866

    Josh8866 Top Fiend

    Top Poster Of Month

    Messages:
    622
    Likes Received:
    250
    Trophy Points:
    4,370
    Crew Status:
    Crewed
    What's your gamertag so I can add you
  6. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    GabeyFBaby
  7. Jehtys

    Jehtys Smooth Talker

    Messages:
    60
    Likes Received:
    36
    Trophy Points:
    95
    Crew Status:
    Crewed
    Glad to see you picked GTAVC. Hope to see you wondering these forums that seem to never end Kappa.
  8. TheKillerCRKS

    TheKillerCRKS English Teacher

    Messages:
    28
    Likes Received:
    12
    Trophy Points:
    50
    Crew Status:
    Crewed
    How are you liking the new update? Your welcome to shoot me an invite if your ever in need of some extra man power and I'm free.

    My crews pretty legit too and looking for some new shooting talent if you ever wanna shoot a session up.
  9. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    updates alright, think im slowly starting to get bored though lol I do want to unlock all the weapon mods to try them out though
    TheKillerCRKS likes this.
  10. OmG_PotatoeZ

    OmG_PotatoeZ Speed typer

    Messages:
    299
    Likes Received:
    116
    Trophy Points:
    1,770
    Crew Status:
    Crewed
    Upgrades are fun but not worth it really in my opinion. Except for the Tampa and Oppressor upgrades. I love those upgrades. And the gun skins. They're fun to play with.
  11. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    I'm in love with the thermal sniper, the upgrades for the half track can be useful because you can use it in the heist setups and some heists when you cant use the others except the tampa, i like the tampa but i hate the view when it uses the machine guns but explosive bullets and thermal on the sniper are super fun to use against jet griefers
  12. Hellsmercenary

    Hellsmercenary Undefeated writer

    Messages:
    2,195
    Likes Received:
    1,080
    Trophy Points:
    9,200
    I haven't used the explosive bullets yet but I love the thermal scope. I used it to track an attacker behind a wall then launched a rpg at him. After the 4th time he left
  13. OmG_PotatoeZ

    OmG_PotatoeZ Speed typer

    Messages:
    299
    Likes Received:
    116
    Trophy Points:
    1,770
    Crew Status:
    Crewed
    Thermal makes me more inaccurate tbh. Explosive makes me wanna aim for their feet.
  14. Hellsmercenary

    Hellsmercenary Undefeated writer

    Messages:
    2,195
    Likes Received:
    1,080
    Trophy Points:
    9,200
    Trick is to switch from thermal real quick if you miss a shot they may be behind cover. But hitting them in bushes and behind trees seems to baffle the victims mind
  15. OmG_PotatoeZ

    OmG_PotatoeZ Speed typer

    Messages:
    299
    Likes Received:
    116
    Trophy Points:
    1,770
    Crew Status:
    Crewed
    Yeah, I've figured that out. What baffles me is the fact I can see every inch of them from blocks away and through cars, but I can only see them through brush if I can actually see them and their red sticks out. Thermal needs a hotfix imo lol
  16. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    nearly everybody that starts a gun battle with me ragequits when they get hit by explosive bullets a few times especially jet griefers they go insane in my message box
  17. OmG_PotatoeZ

    OmG_PotatoeZ Speed typer

    Messages:
    299
    Likes Received:
    116
    Trophy Points:
    1,770
    Crew Status:
    Crewed
    I always get the salty message of "u suk cuz explosive bullet."
  18. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    yea this guy was trying to kill my friend when he was delivering stuff to make money in a jet and i kept killing him with the sniper and he is like how is it fun just blowing ppl up when he's the one trying to jet grief lol.
    1 person likes this.
  19. OmG_PotatoeZ

    OmG_PotatoeZ Speed typer

    Messages:
    299
    Likes Received:
    116
    Trophy Points:
    1,770
    Crew Status:
    Crewed
    Ikr, and to answer his question, it makes people like him salty lol
  20. GabeyFBaby

    GabeyFBaby ChatterBox

    Messages:
    14
    Likes Received:
    7
    Trophy Points:
    25
    Crew Status:
    Crewless
    jet griefers like him deserve everything they get lol

Share This Page